شناسهٔ خبر: 108944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است / با هوشیاری ملت همه تهدیدات دشمن خنثی می شود

حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: دشمن تلاش می کند تا با ایجاد شبهه باورها و اعتقادات ملت ایران را مخدوش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در گردهمایی و هم اندیشی با ایثارگران وزارت راه و شهرسازی ویژه ایثارگران دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل که در محل سالن همایش فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار گردید اظهار کرد:  دشمن تلاش می کند تا با ایجاد شبهه باورها و اعتقادات ملت ایران را مخدوش کنند. استعمارگران از ۲۰۰ سال پیش با ورود به این کشور سعی در غارت منابع این سرزمین داشتند تا بتوانند اهداف پلید خود را در سایه جهل و نادانی عده ای عوام به کرسی بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست شوم استعمارگران از غارت نفت و معادن این کشور کوتاه شد و دوستداران و عاشقان این کشور همچون سردار شهید سلیمانی اجازه ندادند تا دشمنان قسم خورده انقلاب با هر بهانه ای این کشور را مورد تاخت و تاز اندیشه های پلید خود قرار دهند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران عظمت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را به عنوان شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ایران یاد کرد و گفت: نبوغی که این سردار توانمند اسلام در ولایت پذیری، تقوا و رشادت در میادین نبرد داشته در تاریخ این کشور بی بدیل است.

مردانیان افزود: شهید حاج  قاسم سلیمانی از همان دوران نوجوانی و جوانی سعی کرد تا روحیه پرهیزگاری و ولایتمداری را در وجود خود پرورش داده و زمینه حرکت های تحولی را فراهم کند.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه ای امروز سعی می کند تا با ایجاد شبهه در باورها و اعتقادات مردم حرکت شوم خود را به نوعی تقویت کند در حالی که هوشیاری ملت می تواند همه این تهدیدات را خنثی کند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تصریح کرد: همه ما باید در حوزه مسئولیت خود در کنار انجام وظیفه خطیر خدمت به مردم همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران و حامی خانواده های آنها باشیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش می کند تا در حوزه های مختلف با تامین زمین، ساخت مسکن و نامگذاری ساختمان های اداری به نام شهدا به ماندگاری حرکت جامعه ایثارگران کمک کند.