شناسهٔ خبر: 108945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیته اقتصادی استان تهران مطرح شد:

کارسازی ۱۰۵۷ فقره تسهیلات جدید بافت‌های فرسوده محلات استان

کمیته اقتصادی2.jpg جلسه بررسی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ با سر فصل اعطای تسهیلات نوسازی به بافتهای فرسوده و رسیدگی به پرونده های تسهیلات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد طی سال گذشته تا کنون ۱۹۳ طرح تصویب شده که در قالب آن تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۹۷ فقره وام مسکن کارسازی شده و پرداخت آن توسط بانکهای عامل در حال انجام است لذا متقاضیان می بایست جهت تکمیل نهایی پرونده و امضای قرار داد به بانکها مراجعه نمایند.

محبت خواه در ادامه گفت کمیته اقتصادی زیر مجموعه معاونت امور اقتصادی استانداری تهران و با دبیری اداره کل امور دارایی و اقتصادی استان، ماهانه جلسات متعددی برگزار می کند و پرونده های وارده درخواست تسهیلات بافت توسط اداره کل راه و شهرسازی تهران بررسی، کارسازی های لازم انجام شده و موارد را تایید نموده و در نهایت معرفی به بانکهای عامل صورت می پذیرد.

محبت خواه اعطای این تسهیلات را ادامه جریان نوسازی نهضت ملی مسکن در بافتهای ناکارآمد شهری، طی سال جاری عنوان کرد و گفت: به فوریت به پرونده ها رسیدگی می کنیم تا جریان ساخت و ساز در بافتها رونق بگیرد