شناسهٔ خبر: 110345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب کنگره عظیم اربعین ۱۴۰۱ فراهم شده است

تیموری - کرمانشاه معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تمهیدات راهداری برای سفرهای جاده‌ای زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) محمد تیموری در جلسه شورای معاونین و رؤسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت، برای برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی های گسترده ای صورت گرفت است.

وی گفت: برای اربعین فعالیت های گسترده ای آغاز شده که بتوانیم به صورت میلیونی برای زائرین کنگره بین المللی اربعین حسینی خدمات رسانی ویژه ارائه دهیم، در محورهای منتهی به پایانه مرزی خسروی و دیگر استان های همجوار عملیات بهسازی روکش آسفالت و عملیات ایمن سازی محورهای مواصلاتی در حال انجام است.

تیموری در ادامه افزود: در دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه برنامه ریزی برای اربعین انجام نشده، پایانه مرزی خسروی دارای زیر ساخت مناسبی است و آمادگی لازم را برای پذیرایی از زوار اربعین دارد.

وی تاکید کرد؛ میزبانی زوار اربعین حسینی افتخار بزرگی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

تیموری در بخش دیگری از سخنانش گفت: بر اساس جمع بندی گزارش عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در سال ۱۴۰۰، نتایج ارزیابی دفاتر تخصصی و ستادی استان ها بررسی و از استان هایی که عملکرد برتر و قابل تقدیر در شاخص های عملکردی داشتند تقدیر شد.

وی گفت: در بین ۳۴ اداره کل زیر مجموعه سازمان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول را به خود اختصاص داد است و باید نسبت حفظ جایگاه خود در بین استان های کشور با تلاشی مضاعف اقدام کنید.

انتهای پیام/