شناسهٔ خبر: 110376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد:

احداث راه‌های دسترسی به ابوزیدآباد نیازمند تامین اعتبار

بهزاد شاهسوندی-اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تامین اعتبار لازم، روند احداث راه‌های دسترسی به ابوزیدآباد شتاب می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سفر به شهرستان آران و بیدگل از پروژه های این شهرستان و راههای دسترسی به ابوزیدآباد بازدید بعمل آورد.  

 وی ضمن تشریح وضعیت جاده های عبوری و یا منتهی به ابوزیدآباد اذعان داشت: یکی از پروژه های این مسیر تکمیل جاده ابوزیدآباد به کاشان است، که در حال حاضر ۳ کیلومتر از محور در قالب پروژه فخره به کاشان عملیات راه سازی آن تا حد اجرای قشر اساس انجام شده است.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه به علت عدم تامین منابع مالی پروژه بیش از دو سال متوقف ماند و پیمانکار از ادامه کار اجتناب کرد لذا با اعتباری که در سال ۱۴۰۰ به اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان داده شد مقرر است در حال حاضر روکش آسفالت آن انجام شود تا بعد از تامین اعتبار شش دستگاه ابنیه فنی باقی مانده که به صورت آبرو هستند تکمیل شوند.  

 وی بیان داشت: پیشنهاد باند دوم باقیمانده مسیر بطول حدود ۱۷ کیلومتر جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ به وزارت راه و شهرسازی داده شد که با دلیل موازی بودن این محور با محور کاشان به بادرود با اجرای ادامه باند دوم مخالفت شد.  

شاهسوندی افزود: در رابطه با این محور مقرر است ارتقاء آن فقط با روکش آسفالت گرم و تامین عرض کافی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شود.  

 وی در خصوص آخرین وضعیت تکمیل جاده حسین آباد به ابوزیدآباد اذعان داشت: این جاده به طول ۴ کیلومتر است که عملیات راهسازی آن انجام شده و آسفالت آن باقی مانده است، همچنین در حال حاضر به میزان اعتبار ابلاغی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، قراردادی در دست انعقاد است تا براین اساس بخشی از عملیات اجرائی آن انجام شود.