شناسهٔ خبر: 110388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای برگزاری سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

پایانه مسافری سمنان.JPG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: تمهیدات لازم برای اعزام چهارهزار نفر از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سمنان، احسان منصور کیایی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی لازم به منظور اعزام زائرین به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، استان سمنان درخواست اعزام ۴ هزار زائر را داده است که ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران این استان‌ آماده شده است. در این بین انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی شرکتها و رانندگان تحت پوشش تمهیدات لازم ناوگان جهت جایگزینی خودروهای خراب و در راه مانده را پیش بینی نموده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام دارند گفت: توسط تیمی متشکل از نمایندگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در زمان اعزام کاروان به مراسم سالروز ارتحال امام (ره) بازدید فنی به عمل می‌آید.
منصور کیایی تصریح کرد: در ارتباط با تسهیل و ارتقاء ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام‌ خمینی(ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ويژه ضمن انجام اقدامات فني و عمراني در مسيرهاي اعزام به صورت آماده‌باش كامل تا پايان مراسم در خدمت زائران محترم خواهند بود.
وی توضیح داد: جهت افزایش کنترل ناوگان عبوری و کاهش تصادفات در این ایام ادارات ستادی و حمل و نقل جاده ای هر شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس راه حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی گشت کنترل نامحسوس اقدام لازم را خواهند داشت. همچنین نظارت مضاعف بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی در تمام مسیر طی این مدت انجام خواهدشد.
منصور کیایی در پایان گفت: هموطنان می‌توانند با شماره تلفن گویای ۱۴۱ مركز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هرگونه انتقاد،پیشنهاد و یا شکایت را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای منعکس کنند تا در کمترین زمان مورد پیگیری قرار گیرد.