شناسهٔ خبر: 110777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان اعلام کرد:

جابجایی بیش از ۶۶۴هزار تن کالا درسیستان و بلوچستان 

جابجایی کالا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:۶۶۴هزار و۶۸۰ تن کالا درقالب ۳۹هزار و۴۷۳سفر باری توسط ناوگان باری استان در حوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)تیمورباقری با بیان اینکه ۶۹شرکت حمل ونقل داخلی کالادراستان فعال است اظهار داشت:فرآورده های نفتی، سیمان و آرد عمده کالاهای حمل شده از مبدأ استان را تشکیل می دهند.

وی بااشاره به فعالیت  ۳پایانه عمومی حمل ونقل کالا در استان خاطر نشان کرد:تعداد ۷ هزارو ۱۴۴ ناوگان‌باری دربخش حمل ونقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به فعالیت ۹هزار و۱۱۹‌راننده سخت کوش در بخش حمل‌ونقل کالا دراستان یادآور شد:حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

باقری با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.