شناسهٔ خبر: 110795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب خبر داد:

شروع عملیات اجرایی روکش آسفالتی باند برگشت بزرگراه بناب-عجبشیر

آسفالت بناب -عجب شیر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب ازشروع عملیات اجرایی روکش آسفالتی بزرگراه بناب-عجبشیر (باند برگشت) و اجرای روکش آسفالتی راه روستایی ینگی کند خانه برق به طول ۲ کیلومتر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی علی سلیمانی فرد رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بناب در خصوص اجرای روکش آسفالتی ورودی شهر بناب از سمت عجب شیر به طول ۵ کیلومتر خبر داد و گفت: با اجرای روکش آسفالتی این مسیر ضمن سبب آرامش خاطر برای رانندگان عبوری از محور باعث کاهش استهلاک وسائط نقلیه عبوری نیز منجر می گردد و از همه مهمتر با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادفات و در نهایت افزایش ایمنی جاده نیز منجر می شود.

‌وی افزود: اعتبار این پروژه از منابع ملی تامین شده بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه می گردد و همچنین اجرای روکش آسفالتی راه روستای ینگی کند خانه برق به طول ۲ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان هفته جاری این پروژه به اتمام میرسد

سلیمانی فرد ادامه داد: اعتبار این پروژه از منابع استانی تامین شده است و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه گردیده است و همچنین شانه سازی  این محور به صورت امانی اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بناب گفت:  این اقدامات عمرانی انجام شده مطمعنا کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده برای استفاده کنندگان می شود.

‌در پایان مهندس علی سلیمانی فرد از زحمات نماینده گرامی و فرماندار شهرستان از بابت پیگیری های به عمل آمده در خصوص اجرای این پروژه و تامین اعتبار آن تقدیر و تشکرکرد.