شناسهٔ خبر: 110807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن ؛

بیش از ۱۴ هکتار از اراضی شرکت نفت جهت نهضت ملی مسکن مشگین شهر مورد توافق قرار گرفت

محبوب حیدری - اردبیل در اجرای ماده۱۰ قانون جهش تولید مسکن ۱۴.۵هکتار از اراضی شرکت نفت اردبیل در شهرستان مشگین شهر جهت احداث مسکن مورد توافق راه و شهرسازی استان اردبیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از توافق راه و شهرسازی استان اردبیل با شرکت نفت در تحقق طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با هدف خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن در شهرستان مشگین شهر شرکت نفت اردبیل ۱۴.۵ هکتار از اراضی خود در این شهرستان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان جهت اختصاص به این امر قرار داد.

وی افزود : زمین مورد نیاز جهت احداث مساکن نهضت ملی مسکن در شهرستان مشکین شهر تامین شده و با توجه به توافق بعمل آمده ، هیچ مشکل و محدودیتی در خصوص تعداد متقاضیان مسکن این شهرستان نخواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این توافق در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن نسبت به واگذاری و تحویل رایگان اراضی در اختیار موضوع ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به تملک دولت و به نمایندگی این اداره کل انجام شده است.

حیدری ادامه داد: کل زمین مورد نیاز جهت احداث مساکن نهضت ملی در شهرستانهای استان برای متقاضیان واجد شرایط که نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند فراهم شده است.