شناسهٔ خبر: 111946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نایین انجام پذیرفت؛

 گره گشایی از مشکلات شرکت‌های تولیدی شهرستان نایین

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نایین - اصفهان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نایین، مشکلات شرکت های تولیدی این شهرستان بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نایین به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و با حضور محمد کیانی رئیس اداره املاک، بانک زمین و حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل اتاق بازرگانی نایین برگزار شد.  

این کارگروه به منظور جلوگیری از بلاتکلیفی و سردرگمی صنعتگران، تولیدکنندگان، متقاضیان سرمایه گذاری و ... در شهرستان نایین تشکیل شد و طی آن ضمن احصا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان، راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.    

برخی از مباحث شرکت‌های تولیدی که در این کارگروه مطرح شد پیرامون مشکلات کاربری، مالکیتی و زیرساختی بود که در این رابطه درخواست‌ها از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی و پس از آن جهت رفع موانع تعیین تکلیف شد.  

گفتنی است: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کاهش بروکراسی‌های زائد اداری و همچنین افزایش سطح رضایتمندی اصحاب تولید و خدمات نقش موثری دارد.