شناسهٔ خبر: 112163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان خبر داد:

جاده اهواز – مسجد سلیمان تکمیل می‌شود

معاون عمرانی استاندار خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: پیگیری‌های لازم برای تصویب اعتبار مورد نیاز جاده انجام شد و مشکلی از بابت اعتبار در این پروژه نداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)،محمد خانچی در نشست شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم شریف مسجدسلیمان، عدم دسترسی به جاده‌های ایمن و با کیفیت است که متأسفانه مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

وی، بهبود کیفیت جاده‌های مواصلاتی در خوزستان را از وظایف ذاتی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برشمرد و افزود: یکی از مطالبات جدی مردم، بهبود وضعیت جاده‌هاست. در تلاش هستیم تا پروژه محور مواصلاتی ملاثانی به مسجد سلیمان، که راه دسترسی مردم مسجدسلیمان به مرکز استان است را تکمیل کنیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: تکمیل پروژه مورد نظر بسیار پر هزینه اما ضروری است. برای تکمیل پروژه، ۱۰۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که با نگاه ویژه دولت مردمی به حل مسائل خوزستان، این بودجه مصوب شده است.

مهندس خانچی خاطرنشان کرد: جاده اهواز به مسجدسلیمان به طول ۱۲۰ تا ۱۲۵ کیلومتر جاده مواصلاتی بین شهرهای اهواز، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا است که به خاطر استاندارد نبودن و عرض کم جاده، بعضاً ماهیانه چند تصادف وحشتناک در این جاده رخ داده و جان همشهریان و هموطنان عزیزمان را می گیرد.