شناسهٔ خبر: 113771 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

فضاسازی، سیاه پوشی و نصب کتیبه های عزاداری در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

فضاسازی، سیاه پوشی و نصب کتیبه های عزاداری در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کارکنان و بسیجیان این اداره کل با نصب کتیبه های عزاداری ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش و فضاسازی و سیاهپوشی محیط اداری آماده محرم شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید ابوالحسن موسوی با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه محرم ساختمان اداری، نمازخانه و محوطه های این اداره کل سیاه پوش شد.

 موسوی گفت: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پایگاه مقاومت این اداره کل اقدام به فضاسازی و سیاه پوش کردن محیط سازمان و نصب پرچم و کتیبه کرد.

وی با اشاره به اینکه کلیه فضاهای این اداره کل با نصب بنر مزین به نام امام حسین(ع) شده است افزود: از آنجایی که ماه محرم یادآور حادثه کربلا و عاشوراست، فرا رسیدن آن دل ها را اندوهناک میکند و شیفتگان امام حسین(ع) نیز از اول محرم همه جا را سیاه پوش می‌کنند و به یاد آن امام شهید،  به عزاداری می پردازند.

 وی خاطر نشان کرد: چراغ فروزانی که اباعبدالله الحسین(ع) روشن کرد روشنی بخش راه پیروان او شد بنابراین دوستداران و شیفتگان آن حضرت وظیفه دارند با عزاداری و سوگواری این مشعل هدایت را همواره روشن نگه دارند.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: به همین مناسبت در دهه اول محرم، آیین‌های سخنرانی و مراسم عزاداری همراه با قرائت زیارت عاشورا در نمازخانه این اداره کل برگزار می گردد.