شناسهٔ خبر: 114327 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام گرامیداشت مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، در پیامی، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، در پیامی، روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

«محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ است؛ حماسه‌ای که از هدف والای حقیقت‌طلبی نشات گرفته است.

امسال، ۱۷ مرداد روز شهادت شهید صارمی خبرنگار فقید که به نام روز خبرنگار نامیده شده با سالروزحادثه عاشورا قرین شد و این قرابت، دل‌های حق طلب و آگاه را به پیام‌رسان این حادثه عظیم، حضرت زینب کبری(س) گره می‌زند تا به تاسی از آن حضرت در راه حق گام بردارند.

خبرنگاران، این قشر فرهیخته و طلایه‌داران عرصه اطلاع رسانی که با الهام از نهضت عاشورا و پذیرش و تحمل سختی‌های این حرفه، سعی دارند به عنوان سفیران آگاهی، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی، زمینه ساز تبیین حقیقت در جامعه شوند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام حزن‌انگیز شهادت مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، روز خبرنگار را گرامی داشته و برای اصحاب رسانه که مجاهدانه در مسیر بصیرت‌افزایی، پیشرفت جامعه و احیای نهضت عاشورایی در قالب جهاد تبیین تلاش می‌کنند، از درگاه خداوند منّان، توفیق روز افزون و سعادتمندی در کارهایشان را مسالت دارم.»