شناسهٔ خبر: 115199 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل دریایی در هفته‌ای که گذشت؛

تردد سالیانه بیش از ۱۳۰ هزار فروند کشتی در بنادر/ تخلیه‌وبارگیری ۱۳۹ میلیون تن کالا در دولت سیزدهم/ پروژه‌های قابل افتتاح بنادر کشور در هفته دولت/ استقبال ایران از سرمایه‌گذاری خارجی در تکمیل و توسعه بندر چابهار

تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر شرق استان هرمزگان تردد سالیانه بیش از ۱۳۰ هزار فروند کشتی در بنادر کشور، اعلام تخلیه‌وبارگیری ۱۳۹ میلیون تن کالا در دولت سیزدهم و استقبال ایران از سرمایه‌گذاری خارجی در تکمیل و توسعه بندر چابهار، از مهمترین خبرهای حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل دریایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

تردد سالیانه بیش از ۱۳۰ هزار فروند کشتی در بنادر کشور

همزمان با هفته دولت، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات و دستاوردهای این سازمان را در حوزه‌های بنادر و دریانوردی تشریح کرد.

۱۱ پروژه دریایی و بندری در بنادر هرمزگان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: همزمان با گرامی‌داشت هفته دولت، ۱۱ طرح دریایی و بندری با ۳۷۲۹ میلیون ریال اعتبار در بنادر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۷ پروژه عمرانی در بندر امام به مناسبت هفته دولت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از بهره‌برداری ۷ پروژه‌ عمرانی و توسعه‌ای و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه به ارزش بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به مناسبت هفته دولت خبر داد.

تخلیه‌وبارگیری ۱۳۹ میلیون تن کالا با تردد بیش از ۵۱ هزار شناور در دولت سیزدهم

مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه‌های مختلف طی یکسال نخست فعالیت دولت سیزدهم، تشریح شد.

بهره‌برداری از ۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه در بنادر استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی۴ پروژه آغاز و ۸ پروژه در بنادر استان با ۳۰۲۳ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۴ پروژه سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد به مناسبت هفته دولت

مدیرکل بندر امیرآباد از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بخش دولتی و خصوصی در مجموع به ارزش 1۵۵۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در این بندر خبر داد.

صدور مجوز مطالعات بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته مجوز مطالعات اجرای بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر صادر شده است.

استقبال ایران از سرمایه‌گذاری خارجی در تکمیل و توسعه بندر چابهار

معاون اول رییس جمهور توسعه بندر چابهار را فرصتی بزرگ و استثنایی برای مردم دو کشور و منطقه برشمرد و بر افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این بندر مهم تاکید کرد.

آماده انعقاد قرارداد بلندمدت با هند برای توسعه بندر چابهار هستیم

وزیر راه و شهرسازی آمادگی کشورمان را برای انعقاد قرارداد بلندمدت با هند با هدف توسعه بندر چابهار اعلام کرد.