شناسهٔ خبر: 115341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

بهره‌برداری از ۶۵ کیلومتر بزرگراه در یک سال خدمت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان

بازدید خیابانی از کمربندی غربی زاهدان.jpg مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در یک سال دوران خدمت دولت مردمی سیزدهم ۶۵ کیلومتر باند دوم در حوزه راه‌های تحت پوشش این اداره کل به بهره برداری رسید و همچنین عملیات ساخت  ۸۷ کیلومتر بزرگراه نیز آغاز گردید. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: توسعه شبکه راه‌های استان به ویژه ساخت بزرگراه با هدف رشد ترانزیت و تجارت، اتصال راه‌های داخلی به محورهای مرزی، افزایش درآمدهای ارزی، افزایش سرعت انتقال بار و مسافر، کاهش زمان سیر و مصرف سوخت و حفظ محیط زیست در چند سال اخیر به طور ویژه در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است بطوری که با اقدامات مطلوب این اداره کل در سه سال اخیر  ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان افتتاح شد که ۶۵ کیلومتر آن به یک سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم اختصاص دارد.

بهره‌برداری از ۶۵ کیلومتر بزرگراه در یک سال خدمت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۱۲۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در محورهای تحت پوشش این اداره کل در دست ساخت است که عملیات اجرایی ۸۷ کیلومتر آن در یک سال اخیر آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات مطلوب انجام گرفته سیستان وبلوچستان در حال حاضر در رده برتر کشور در ساخت و اختصاص اعتبارات بزرگراه قرار دارد. 

بهره‌برداری از ۶۵ کیلومتر بزرگراه در یک سال خدمت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان

اکبری خاطر : از آنجایی که طولانی شدن پروژه‌های راهسازی با توجه به شرایط اقتصادی و تورم بسیار هزینه‌بر خواهد بود تمام تلاش این اداره کل با وجود همه تنگناهای مالی تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های زیرساختی به ویژه بزرگراه در استان است.