شناسهٔ خبر: 115346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اول رییس جمهور در استان کرمانشاه؛

در پایانه مرزی خسروی امکانات خوبی فراهم شده است

معاون اول رییس جمهور در استان کرمانشاه معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مردم هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند، گفت: در تمام مرزها از جمله پایانه مرزی خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  محمد مخبر با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود، افزود: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مردمی بودنش را حفظ و تقویت کنیم اما دستگاه های اجرایی موظف به تسهیل گری برای سفر اربعین هستند و آنچه از دستشان ساخته است باید انجام بگیرد.

وی گفت: از مردم عزیز خواهش جدی دارم که زمان سفر اربعین را مدیریت کنند.  

دکتر مخبر با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد، گفت: برای مسایل بهداشتی و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده است و البته خود مردم هستند که باید بتوانند با یک برنامه ریزی و تدارک درست از این برنامه استفاده کنند.

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از پایانه‌ مرزی خسروی وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر مخبر قرار است در این سفر یک‌روزه از پایانه‌ مرزی خسروی و روند تجهیز و آماده سازی مرز برای خدمات رسانی به زوار اربعین بازدید کند.

انتهای پیام/