شناسهٔ خبر: 115376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه؛

پایانه مرزی خسروی باید از مظلومیت رسانه‌ای رهایی یابد

استاندار کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مرز رسمی و بین المللی خسروی باید به درستی معرفی شود، گفت: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای حضور زائران در این مرز رسمی فراهم شده و براساس تدابیر انجام شده همه اعضای ستاد اربعین از دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)بهمن امیری مقدم عنوان کرد: معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید امروز از پایانه مرزی خسروی، امکانات و زیرساخت‌های مناسب این مرز بین المللی را مورد تحسین قرار داد و ضرورت دارد رسانه‌ها بویژه رسانه ملی، با معرفی ظرفیت‌ها و امکانات ممتاز مرز پایانه مرزی خسروی به رهایی این مرز از این مظلومیت فعلی کمک کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون پایانه مرزی خسروی آماده شده و تمام سرویس های بهداشتی این پایانه، روشنایی فضای داخلی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی آماده شده و مه پاش ها در حال نصب است.

 استاندار کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی استان کرمانشاه که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین برگزار شد، عنوان کرد: در برنامه بازدید از پایانه مرزی خسروی، یک گزارش جامع پیرامون خدمات و کارهای صورت گرفته برای ایام اربعین به دکتر مخبر ارائه شد.

وی عنوان کرد: معاون اول رئیس‌جمهور پس انجام این بازدید از امکانات بسیار مناسب مرز خسروی اظهار شگفتی و از زوار حسینی دعوت کردند که از این مرز به کربلا بروند.

امیری مقدم یادآور شد: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های از جمله آب، برق، مخابرات و اینترنت، جاده و... در این مرز فراهم شده است.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد که استان با تمام توان آماده استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/