شناسهٔ خبر: 116388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل خبر داد:

۶۳۳ ساعت دوره آموزشی برای کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

میلاد وفادار.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مدیران و کارکنان این اداره کل در قالب ۶۳۳ ساعت، دوره های آموزشی متعدد را گذراندند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، میلاد وفادار اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن نیازهای آموزشی کارکنان در جنبه‌های عمومی، شغلی و مدیریتی، این اداره کل اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت ارتقاء سطح کیفی سرمایه انسانی از طریق افزایش سطح دانش، توانایی و مهارت مدیران و کارکنان به منظور ایفای موثر نقش‌ها و وظایف نموده است.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهمی که تاثیر قابل ملاحظه ای بر بهره وری دارد و می تواند نقش موثری در افزایش آن ایفا نماید، آموزش است، ادامه داد: این دوره‌ها مبتنی بر تغییر و تحولات و پیشرفت‌های علمی و فناوری روز دنیا، تدوین و به کارکنان اداراه کل آموزش داده شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت امنیت اطلاعات، قانون تجارت، اصول و مبانی نظری ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، فنون مذاکره و فن دفاع، سیستم ها و روش ها، اعتبارات اسنادی، استفاده از ابزارها و شیوه های نوین تامین مالی پروژه های ساختمانی، مدیریت سبز و حل و فصل اختلافات حقوقی دستگاههای اجرایی از مهمترین دوره های آموزشی برگزار شده برای کارکنان این اداره کل در سالجاری بوده است.
وفادار افزود: همچنین آیین دادرسی، طراحی لرزه ای دیوارهای بنایی غیر سازه ای، محاسبات و مدیریت قیمت تمام شده خدمات، مهاجرت نرم افزارهای آزاد، اخلاق حرفه ای در بازرسی، رویکرد نوین در روابط عمومی، گونه شناسی مسکن ایرانی- اسلامی در اقلیم های پنج گانه، مشارکت نهادهای مردمی در فرآیند شهرسازی و آیین نامه ایمنی راهها از دیگر دوره های آموزشی بوده است که در مجموع به ۴۱۷ نفر در رشته های مرتبط ارائه گردیده است.
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از ابزارهای بسیار مهم در ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به اهداف و رسالت های تعریف شده برای آن، آموزش است این اداره کل تلاش نموده است دوره های آموزشی را بر اساس رشته شغلی و تخصص هر معاونت برگزار نماید.

۶۳۳ ساعت دوره آموزشی برای کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد