شناسهٔ خبر: 116415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛

پایانه مرزی خسروی باز و ترددها درجریان است/ ساماندهی جابه‌جایی و ترانزیت مسافران

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پایانه مرزی خسروی همچنان باز است و تردد به صورت مرتب در آن جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی اظهار داشت: سازمان راهداری از ۶ ماه قبل در ۳ حوزه از جمله؛ ایمن سازی محورهای مواصلاتی، عملیات بهسازی و روکش آسفالت، زیر ساخت های پایانه و موضوع مدیریت حمل و نقل عمومی بین شهری برنامه ریزی لازم جهت پیاده روی اربعین را انجام داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: با توجه به مصوباتی که در کمیته حمل و نقل و سوخت داشتیم امروز در حال ساماندهی حمل و نقل عمومی در خودورهای سواری، اتوبوس و مینی بوس هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در دو مرحله با ناوگان حمل و نقل داخلی انتقال زوار از کرمانشاه به سمت خسروی و همچنین از سمت خسروی به کرمانشاه و از کرمانشاه به سمت مقاصد نهایی داخل کشور و همچنین ترانزیت مسافر و زوار از کرمانشاه به سمت مرز مهران را ساماندهی کردیم.

کرمی گفت: به حمدالله زیر ساخت های راه ما در بزرگراه کربلا به سمت مرز خسروی و مهران در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت‌های پایانه در حد قابل قبولی است و ما برای زوار آرزوی سلامتی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: مرز خسروی همچنان باز است و تردد به صورت مرتب در آن جریان دارد و ان شاءالله با توجه به هماهنگی که با کشور عراق شده و ایجاد تناسب بین ورود و خروج بتوانیم زوار را با صحت و سلامت از مرز عبور دهیم.

انتهای پیام/