شناسهٔ خبر: 116674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خبر داد:

اعزام ۲۰ ناوگان خودرویی سنگین به مرز مهران برای کمک به جابجایی زایران اربعین

علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای از شهرهای مختلف استان برای امدادرسانی و کمک به روند جا به جایی زائرین اربعین حسینی به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای از شهرهای مختلف استان برای امدادرسانی و کمک به روند جا به جایی زائرین اربعین حسینی به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

علیرضا راستیار افزود: این ناوگان که شامل ۲۰ دستگاه خودرو سنگین است، درقالب ۴  اکیپ کامل و مجهز برای تسهیل در جابه جایی زائرین به این مرز اعزام شده اند.

وی همچنین از حضور کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایانه مرزی شلمچه خبر داد و گفت: این افراد در چهار شیفت کاری با ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی، بازگشت ایمن و همراه با آرامش زائران به

استان را تسهیل خواهند کرد.

رییس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین فارس افزود: روند بازگشت زائران اربعین حسینی از چند روز قبل آغاز شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به همراه تشکل های صنفی حمل و نقل مسافری، بازگشت زائران اربعین حسینی به استان را ساماندهی و تسهیل می کند.