شناسهٔ خبر: 116777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین استان در مرز خسروی؛

تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حاضر باشند

ستاد اربعین استان کرمانشاه - پایانه مرزی خسروی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی لازم است که تمام دستگاه‌های خدمات رسان استان کرمانشاه همچنان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) بهمن امیری‌مقدم در نشست ستاد اربعین استان که در محل پایانه بین‌المللی خسروی برگزار شد، گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق و تمایل بسیاری از زائران برای بازگشت از طریق پایانه مرزی خسروی، لازم است که تمام دستگاه‌های استان همچنان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

‌وی افزود: تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حضور داشته باشند.

‌استاندار کرمانشاه با اشاره به هماهنگی، همدلی و نظم موجود در پایانه مرزی خسروی در مسیر رفت زائران به سمت کربلای معلی عنوان کرد: این تلاش‌ها موجب شد که رضایت زائران از مرز خسروی قابل‌توجه باشد و امیدواریم که با تداوم این هماهنگی، هم‌سویی و خدمت‌گزاری، بتوانیم ظرفیت‌های بزرگ مرز بین‌المللی خسروی را بیش‌از پیش نشان دهیم و خاطره خوبی برای همه زائران بجا بماند.

‌استاندار کرمانشاه همچنین از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد اربعین استان از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و... تقدیر کرد و به تمام خادمان حسینی استان و ارائه‌ دهندگان خدمت به زائران اربعین خداقوت گفت.

انتهای پیام/