شناسهٔ خبر: 117017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازه زمانی ۱۱تا۲۶ شهریور ماه صورت گرفت؛

رشد ۶۱درصدی تردد درمحورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تردد یک میلیون و ۵۶۲هزار و ۸۶۹ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی شمال استان خبرداد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۶۱درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد اظهار داشت:این میزان تردد، توسط ۴۰ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی شمال استان ثبت گردیده است. 

وی به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی باتوجه به پایان تعطیلات تابستانی وهمچنین زیارت عتبات عالیات به مرزهای غربی اشاره کرد و اظهار داشت :دراین مدت تعداد ۳۳۶ دستگاه اتوبوس در محور زاهدان_ میرجاوه تردد داشته که نسبت به جابجایی زائرین پاکستانی اقدام کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.