شناسهٔ خبر: 117217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خبر داد:

رفع نواقص‌ ایستگاه‌های راه‌آهن آذربایجان‌غربی

آذربایجان غربی عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از رفع نواقص ایستگاه‌های راه‌آهن آذربایجان‌غربی تا یک‌سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، عباس خطیبی در جلسه بررسی شبکه راه‌آهن استان که با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: مسائل و نواقص ایستگاه‌های راه‌آهن ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب با نظارت مستقیم کارشناسان فنی حوزه راه‌آهن رفع می‌شود. 

وی در خصوص لزوم توسعه شبکه ریلی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های باری تصریح کرد: بررسی مشکلات ایستگاه‌های راه‌آهن با نگاه ویژه و پیگیری‌های استاندار در دستور کار قرار گرفته است.

عضو هیات مدیره و معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و شرکت ساخت و توسعه کشور گفت: راه‌اندازی حمل‌ونقل باری در ایستگاه‌های راه‌آهن نقده و ارومیه تا پایان سال تکمیل و پیمانکاران طرح نیز در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی به همراه عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ایستگاه‌های راه‌آهن نقده، مهاباد و میاندوآب بازدید کردند.