شناسهٔ خبر: 117755 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خبر داد:

احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی اقشار کم درآمد/بهسازی ۵ هزار واحد در بندر امام (ره)

حمید رضا سهرابی معاون بنیاد مسکن از احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد طی سال جاری علاوه بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بهسازی ۵ هزار واحد شهر بندر امام (ره) را نیز از دیگر کارهای در دست انجام برشمرد.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص تولید مسکن شهری در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خارج از طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بنیاد مسکن پروژه ۱۴ هزار واحدی مسکن را برای اقشار کم درآمدی در سراسر کشور در برنامه سال جاری دارد. همچنین بهسازی ۵ هزار واحد شهر بندر امام (ره) در حال انجام است.

معاون بنیاد مسکن ادامه داد: در بافت‌های حاشیه‌نشین نیز برنامه‌ریزی‌هایی در حال انجام است که به زودی ساماندهی مسکن بخشی از بافت‌های حاشیه‌ای در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد آغاز خواهد شد. هم‌اکنون ساماندهی محیط و معابر انجام شده و ساماندهی بخش مسکن نیز در بافت‌های حاشیه ای آغاز خواهد شد.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش شهری نیز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارد که طبق تازه‌ترین آمار ۸۶ هزار واحد مسکن شهری طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.