شناسهٔ خبر: 118591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد؛

تکمیل عملیات تعریض و بهسازی باند شمالی محور امام رضا (ع) حد فاصل چنداب تا پلیس راه شریف آباد

محبت خواه خلیل محبت خواه از تکمیل عملیات تعریض و بهسازی باند شمالی محور امام رضا (ع) به طول ۹ کیلومتر در شهرستان شریف آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: محور مذکور به طول ۲۰ کیلومتر در شهرستان پاکدشت قرار دارد و در حال حاضر ۲۰ کیلومتر شمالی و ۱۱ کیلومتر جنوبی تکمیل و ۹ کیلومتر باقیمانده در دست احداث و تکمیل است.
وی در ادامه گفت: عملیات تعریض این محور،۲ خط موجود در باند شمالی (مسیر ایوانکی به شریف آباد) را به ۳ خط عبوری ارتقاء می دهد.  
محبت خواه گفت: هدف از اجرای این پروژه کاهش تصادفات و افزایش ظرفیت عبور از محور امام رضا (ع)، کاهش زمان سفر و بالا بردن سطح سرویس مسیر عنوان کرد و تصریح نمود اتصال این محور به شبکه راههای کشور بسیار پر اهمیت تلقی می شود.
لازم به ذکر است محدوده این پروژه از ابتدای روستای چنداب (انتهای حوزه استحفاظی استان تهران) تا انتهای پلیس راه شریف آباد بصورت یکطرفه که قسمتی از مسیر اصلی محور مشهد به تهران را پوشش می دهد.
وی در پایان شروع این پروژه را از ابتدای شهریور ماه جاری اعلام و مبلغ قرارداد را ۳۰۹ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری در صدد پایان دادن به این پروژه و امکان بهره برداری از مسیر برای شهروندان هستیم.