شناسهٔ خبر: 120022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای بر جان و مال مردم تأثیر دارد

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تأثیراتی که اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای در کلیه بخش های تولیدی، خدمات رسانی و اقتصادی دارد بسیار چشمگیر و مهم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی در نشست تخصصی منطقه ۶ کشور که در استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: تأثیراتی که اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای در کلیه بخش های تولیدی، خدمات رسانی، اقتصادی و ... دارد بسیار چشمگیر و مهم است.

وی گفت: ارزش کار راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار گسترده و حیاتی است، حتی با وجود کمبود اعتبارات ملی و استانی از سطح خدمات رسانی ما به هموطنان ذره ای کاسته نشده و حتی بیشتر هم شده است.

کرمی افزود: در استان کرمانشاه، ۸ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه داریم، که با میانگین اعتبارات موجود هر ۳۰ سال یکبار می توانیم عملیات روکش آسفالت انجام دهیم و باید آنچه موجود است را حفظ کنیم و با تلاش مضاعف، سطح خدمات رسانی را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: عوامل متعددی از جمله اضافه تناژ، باعث تخریب زیر ساخت های موجود شده اند که با اعتبارات موجود، بازسازی صدمات وارده بسیار دشوار است.

وی درباره برگزاری نشست تخصصی منطقه ای ۶ کشور گفت: برگزاری این نشست و بروزرسانی اطلاعات رؤسای شهرستان های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، باعث ارتقای سطح خدمات رسانی می شود و باید از مهندس امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همکاران ستاد مرکزی برای برنامه ریزی و برگزاری این نشست های تخصصی قدردانی کرد.

ارائه‌ی مطالب و تجربیات مطرح شده در این نشست تخصصی می تواند سطح خدمات رسانی را افزایش دهد چون خدمات رسانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای هم بر جان و هم مال هموطنان تأثیر دارد و باعث رضایت مندی کاربران جاده‌ای از ارائه خدمات می شود.

انتهای پیام/