شناسهٔ خبر: 120023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

راهداران؛ خط مقدم خدمات رسانی به هموطنان هستند

فخاران مدیرکل روابط عمومی سازمان مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: راهداران، خط مقدم خدمات رسانی به هموطنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) منصور فخاران مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نشست دو روزه منطقه ای رؤسای شهرستان های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای منطقه ۶ کشور که امروز ۲۵ آبان ماه به میزبانی استان کرمانشاه آغاز شد، گفت: راهداران، خط مقدم خدمات رسانی به هموطنان در شرایط مختلف کنونی هستند.

وی ضمن قدردانی از میزبانی استان کرمانشاه گفت: نشست های تخصصی در ۶ منطقه کشور برگزار شده و نشست استان کرمانشاه، ششمین و آخرین نشست منطقه ای کشور است.

فخاران افزود: مطالب ارائه شده در دوره های آموزشی بصورت هماهنگ و برای تمام کشور یکسان است و به دنبال بروزرسانی اطلاعات رؤسای شهرستان های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای هستیم که قطعاً مطالب تدریس شده جهت ارتقای سطح خدمات رسانی مطلوب به هموطنان خواهد بود.

وی عنوان کرد: برخلاف سال های گذشته که دوره های آموزشی در مرکز آموزشی سازمان برگزار می شد، امسال با توجه به شرایط، تصمیم بر برگزاری منطقه ای نشست ها گرفته شده است و استان کرمانشاه میزبان استان های ایلام، کردستان، لرستان، همدان و مرکزی است.

وی با اشاره به سطح نشست های تخصصی بیان داشت: برای ارتقاء کیفیت و اهمیت دوره های تخصصی؛ مدیران ارشد سازمان، کارشناسان و اساتید مجرب حضور داشته اند و مباحث کاربردی مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، زیرساخت ها و... با آخرین بروزرسانی علوم به اشتراک گذاشته شده است.

انتهای پیام/