شناسهٔ خبر: 121077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت راهداری استان همدان:

برگزاری دومین دوره آموزشی راهداری زمستانی در استان همدان

برگزاری دوره آموزشی راهداری زمستانی در استان همدان دومین دوره آموزشی راهداری زمستانی در سطح استان همدان با حضور راهداران استان اعم از روسای ادارات، مسئولان و اپراتورهای ماشین آلات راهداری شهرستان‌ها و روسای ادارات ستادی اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری همدان)،جواد نگاهداری از برگزاری دوره آموزشی راهداری زمستانی در سطح استان همدان خبر داد و گفت: این دومین دوره آموزشی راهداری زمستانی است که ویژه اپراتورهای ماشین آلات راهداری زمستانی و سرپرست اکیپ های زمستانی محورهای شریانی برای راهداران استان با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی زمستانی به صورت حضوری برگزار شد.

معاون راهداری اداره کل استان همدان نیزافزود در این دوره آموزشی حدود ۱۰۰ نفر از راهداران استان اعم از روسای ادارات، مسئولان و اپراتورهای ماشین آلات راهداری شهرستان‌ها و روسای ادارات ستادی اداره کل توانستند از آموزش لازم برخوردار شوند.

نگاهداری هدف از برگزاری این دوره آموزشی را انتقال آموزه ها و تجارب حاصله از فرآیند راهداری به کارکنان عنوان کرد و ابیان نمود: اجرای طرح راهداری زمستانی موفق منوط به مسئولیت پذیری عوامل، آموزش، تجهیزات به روز و بهره‌مندی از داده های اطلاعاتی، بخصوص هواشناسی جاده‌ای است.