شناسهٔ خبر: 121556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به وزیر راه و شهرسازی

پیام تبریک مدیر کل زنجان مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی کسب رای اعتماد مهرداد بذرپاش از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز چهارشنبه  هفته قبل مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد داد و در این راستا اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی این انتصاب بجا و شایسته را به وزیر راه و شهرسازی تبریک گفت.

دراین پیام آمده است:

 جناب آقای مهندس مهرداد بذرپاش وزیر محترم راه و شهرسازی

 انتخاب شایسته شما از جانب رئیس جمهور  و در پی آن کسب رای اعتماد حداکثری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آغاز فصل تازه ای از خدمت گزاری برای شما در عرصه ساخت و ساز و آبادانی و توسعه کشور، تایید دوباره تعهد و توانمندی شما در راه رسیدن به ایران قوی است.

آنچه مرور سال های خدمت گزاری شما در عرصه های مختلف مدیریتی کشور به دست می دهد، غیر از تلاش بی وقفه و ادای دین به این نظام و این انقلاب نبوده است.

ضمن عرض تبریک محضر حضرت‌عالی بابت کسب رای اعتماد حد اکثری مجلس امید می رود با درایت و تخصصی که در شما وجود دارد در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت راه و شهرسازی گام های خوبی برداشته شود.

 خدمت صادقانه به مردم کار جهادی است و امیدوارم با دعای خیر مردم ولایی و انقلابی کشورمان بتوانید در پیشبرد برنامه های دولت انقلابی به خصوص نهضت ملی مسکن مثمر ثمر بوده، توفیقات روزافزون برای حضرتعالی را از درگاه احدیت آرزومندم.