شناسهٔ خبر: 121567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مطرح کرد؛

شروع عملیات خاکی برای تکمیل راه ارتباطی چاه نهر - فدامی

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان عملیات خاکبرداری ٤ کیلومتر دیگر از پروژه احداث راه روستایی چاه نهر - فدامی جهت آماده‌سازی برای احداث ابنیه فنی و زیرسازی این محور در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستـان از شروع عملیات اجرایی ٤ کیلومتر دیگر از پروژه احداث راه روستایی چاه نهر - فدامی خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات خاکبرداری ترانشه ها جهت آماده سازی برای احداث ابنیه فنی و زیرسازی این محور توسط پیمانکار پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیش از این ٦ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل به بهره برداری رسیده است، افزود: در صورت اتمام این ٤ کیلومتر که هم اکنون در دست اقدام است، ١٠ کیلومتر از ١٥ کیلومتری که در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار گرفته است به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستـان افزود: برای اتصال روستای چاه نهر به فدامی می بایست ٣٥ کیلومتر جاده بهسازی و تکمیل شود که ١٥ کیلومتر در حوزه استحفاظی این اداره کل و مابقی مربوط به حوزه استحفاظی فارس است.

وی خاطر نشان کرد: روستای چاه نهر منطقه‌ای با ظرفیت بالا در تولیدات کشاورزی است و با احداث این مسیر ضمن کاهش ١١٠ کیلومتری لارستان به منطقه گردشگری فدامی در شهرستان داراب، باعث تسهیل در ارسال محصولات کشاورزی روستای چاه نهر به مرکز استان فارس از طریق این محور خواهد شد.