شناسهٔ خبر: 122094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

میعادگاه نماز جمعه تبریز، عرصه خدمت رسانی به مردم/اجرای حدود ۵۰۰ کیلومتر آزادراه در استان

میزخدمت راهداری آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت :نماز جمعه ۲۵ آذر تبریز شاهد خدمت رسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و بهزیستی بود و مدیران‌کل استان از نزدیک به مشکلات مردم‌ رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی هم که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز بود، از اجرای حدود ۵۰۰ کیلومتر آزادراه در استان خبر داد و گفت: نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی هم در دست اجراست.

 علیزاده از اسفالت ریزی ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: برای رفع ۴۴ نقطه حادثه خیز هم اقدامات خوبی صورت گرفته و این نقاط بی خطرسازی شده است.

وی همچنین با اشاره به یک هزار و ۶۳ کیلومتر شبکه راه آهن آذربایجان شرقی، از جابجایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن بار و ۶۹۶ هزار نفر مسافر از طریق شبکه ریلی استان خبر داد.

علیزاده آذربایجان شرقی را محور لجستیک هوایی مهم در منطقه شمالغرب کشور دانست و گفت: در یک سال گذشته یک میلیون و ۵۲ هزار نفر مسافر داخلی و ۲۳۱ هزار نفر مسافر خارجی از فرودگاه های آذربایجان شرقی جابجا شده است.