شناسهٔ خبر: 122291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار البرز:

هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فرصتی مغتنم برای تقدیر از خادمان مردم است

همایش هفته حمل و نقل استاندار البرز گفت: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فرصتی برای جبران گوشه‌ای از زحمات کسانی است که در سرمای زمستان، در دل شب، در گرمای تابستان و در حوادث غیرمترقبه جان‌فشانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مجتبی عبدالهی استاندار البرز  صبح امروز، یکشنبه ۲۷ آذرماه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه لازم است در این مراسم از شهدا به ویژه شهدای حوزه حمل و نقل یاد کنیم، اظهار کرد: راه  این شهدا که برای عمل به وظیفه جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور به فعالیت حوزه حمل و نقل کالا و مسافر گره خورده است، افزود: فعالین این حوزه با صبوری و متانت مشغول خدمت‌رسانی هستند و در مسیر توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ۹۰ درصد حمل و نقل کالاها در کشور به صورت زمینی انجام می‌شود، افزود: نیروهای خدوم راهداری و حمل و نقل علی‌رغم همه تنگناها با روحیه جهادی و انقلابی به خدمت‌رسانی مشغول هستند و بدون کاستی ماموریت خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه راهداران خادمانی بی‌ادعا و گمنام هستند، گفت: هفته حمل و نقل و راهداری فرصتی برای جبران گوشه‌ای از زحمات کسانی است که در سرمای زمستان، در دل شب، در گرمای تابستان و در حوادث غیرمترقبه جان‌فشانی می‌کنند.