شناسهٔ خبر: 122300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار فرماندار فراهان با کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان عنوان شد؛

راهداران امین جان مردم در راه‌ها هستند

فراهان فرماندار شهرستان فراهان با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آن شهرستان ضمن تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به راهداران، از تجهیزات راهداری زمستانی نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان در دیدار با راهداران آن شهرستان، هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

وی افزود: راهداران امین جان مردم در راه‌ها هستند و تلاش بی وقفه شان در تمام طول سال بر کسی پوشیده نیست.

آقازیارتی این هفته را فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشگران عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و گفت: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری زمان مناسبی است برای بیان نتایج ارزشمند فعالیت راهداران و تبیین خدماتشان که در این راه پرتلاطم از هیچ تلاشی دریغ ننموده و همواره می‌کوشند تا کاربران جاده‌ای به سلامت از محورهای مواصلاتی عبور کنند.

وی صنعت حمل و نقل را بازوی رونق اقتصادی در کشور بیان کرد و افزود: رانندگان چه در حوزه حمل و نقل کالا و چه جابه‌جایی مسافر نقش موثری در چرخه اقتصاد و گردشگری و در سطوح مختلف رفاه اجتماعی دارند که جا دارد از تلاشگران این عرصه نیز بطور شایسته قدردانی شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برقراری تردد ایمن در راه‌ها اظهار کرد: در زمینه ایمن سازی راه‌ها هرچه تلاش کنیم باز جای کار دارد، لذا هر قدم راهداران در این راستا گامی است برای نجات جان مترددین جاده ها که مسلما این تلاش‌ها در پیشگاه خداوند سبحان نیز ارج و قربی ویژه در بر دارد.

فرماندار فراهان راه‌ها را سرمایه ملی برشمرد و افزود: حفظ، حراست و توسعه راه‌ها نیازمند هم افزایی و عزم نیروهای متخصص در تمام سطوح دارد که در این زمینه امیدواریم با پیشبرد اهداف شهرستان و حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نتایج مطلوبی در شبکه راه‌های شهرستان فراهان میسر شد تا موجب رضایت مردم شریف فراهان و کاربران جاده‌ای واقع شود.