شناسهٔ خبر: 123180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور:

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۲ هزار و ۷۱۵ داوطلب در سیستان و بلوچستان

آزمون مهندسان سیستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور با حضور ۲ هزار و ۷۱۵ داوطلب در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان،  ابوالفضل مهدیار از آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۲۷۱۵ داوطلب در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان در روزهای پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر و جمعه در نوبت صبح همزمان با سراسر کشور در سه حوزه امتحانی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار در حال برگزاری است.

وی افزود: این آزمون به منظور صدور پروانه اشتغال برگزار می شود و افرادی که بتوانند نمره قبولی در آزمون را کسب نمایند از سوی راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: همچنین این آزمون در رشته‌های معماری،عمران،تاسیسات مکانیکی،تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری جهت اخذ پروانه اشتغال به کار به طور همزمان با سراسر کشور در حال برگزاریست.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین شرکت کنندگان این آزمون با ۲ هزار و ۲۱۶ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

مهدیار درباره نحوه برگزاری این آزمون گفت: اگرچه این آزمون به صورت کتاب باز می باشد لیکن همانگونه که در کارت آزمون و دستورالعمل اجرایی آزمون ذکر شده است به همراه داشتن وسایلی از قبیل لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، ساعت هوشمند، عینک هوشمند، دوربین عکاسی و هرگونه وسایل هوشمند دیگر و موارد مشابه در جلسه آزمون ممنوع است و درصورت مشاهده بعنوان تخلف آزمون منظور می شود.

وی بیان کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون هزار و ۸۰۲ نفر در زاهدان به رقابت می پردازند.

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۲ هزار و ۷۱۵ داوطلب در سیستان و بلوچستان