شناسهٔ خبر: 124394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضورنماینده مجلس درشورای اسلامی؛

جلسه بررسی مشکلات پروژه های عمرانی استان انجام شد

جلسه با نماینده مجلس جلسه بررسی مشکلات پروژه های عمرانی استان باحضورنماینده مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس درشورای اسلامی، مدیرکل راه وشهرسازی استان ومعاونین اداره کل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، حمید انعامی مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی، دراین جلسه گزارشی از شرایط موجودپروژه های عمرانی درحوزه های طرح نهضت ملی مسکن، محورهای مواصلاتی وسایر موارد را ارائه کرد وبیان داشت این اداره کل درراستای سیاستهای ابلاغی وزارت راه وشهر سازی و به ثمر رسیدن پروژه ها ازهیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

علی اکبرکریمی نماینده مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس درشورای اسلامی درحاشیه این جلسه بیان داشت: در جلسه و بازدید که از اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی انجام شد ۲ موضوع اصلی و اساسی که مطالبات مردمی در شهر اراک پیگیری شد. اولین موضوع پیگیری مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهر اراک که درقالب سه پروژه و نزدیک به ۱۰ هزار واحد در دست ساخت است که مهمترین پروژه آن پروژه ۱۸۱۱۲ شهر اراک است.

وی ادامه داد: باپیگیری‌های صورت پذیرفته امیدوارم این پروژه۸۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن روند سریعتری جهت اجراداشته باشد.

کریمی افزود: موضوع دوم ایجاد پارک لجستیک در شهراراک است و چند سالی است در وزارت راه و شهرسازی و مجلس این موضوع را پیگیری هستیم.

نماینده مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس درشورای اسلامی  بیان داشت: با عنایت به جایگاه استان در کریدور شمال به جنوب کشور، دسترسی هایی که به فرودگاه بین المللی، راه آهن سراسری وجاده های ترانزیتی زمینی داریم این امکان را داریم که به یکی از مراکز لجستیکی چندبعدی کشور تبدیل شویم.