شناسهٔ خبر: 125116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری اسدآباد خبر داد:

عملیات نصب نیوجرسی در ۱۲ کیلومتر از مسیر گردنه اسدآباد

نصب نیوجرسی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از اجرای عملیات نصب نیوجرسی به طول ۱۲ کیلومتر در مسیر گردنه اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  استان همدان، مسعود حبیبی عالم گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد، تا کنون ۹ کیلومتر روکش آسفالت، ۱۴ کیلومتر تعریض و ترانشه برداری، ۱۲ کیلومتر نصب نیوجرسی،۱۰ کیلومتر  نصب سیستم روشنایی و ۸ دستگاه پل و آبرو تعریض شده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی گردنه اسدآباد که در کریدور مرکز به غرب کشور و همچنین مسیر راه کربلا واقع شده از لحاظ ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.

حبیبی تاکید کرد: هم اکنون برای اجرای طرح راهداری زمستانی در گردنه اسدآباد ۵۴ نیروی راهدار با ۳۰ دستگاه از انواع ماشین الات راهداری مشغول به فعالیت هستند.

این مسئول بیان کرد: در مدت یک ماه گذشته حدود ۱۲ هزار کیلومتر- باند برفروبی و نمکپاشی در حوزه راه های شهرستان اسدآباد انجام شده  که ۶ هزار کیلومتر- باند آن مربوط به گردنه اسدآباد است.

 رییس راهداری اسدآباد یادآور شد: هم اکنون عملیات نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد در حال اجرا است و امیدواریم تا قبل از آغاز سال جدید این عملیات به پایان برسد.در شهرستان اسدآباد ۴۱۳ کیلومتر انواع راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد.