شناسهٔ خبر: 125137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعیین شد؛

کسب رتبه برتر کشوری در راهداری زمستانی توسط استان همدان

صادقی راد با آمار اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه راهداری زمستانی استان همدان توانست رتبه برتر کشوری را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان صقر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: طبق آمار اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، راهداری استان همدان حائز کسب رتبه برتر کشوری در اجرای طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۱ شد.

صادقی راد ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان، در طرح راهداری زمستانی امسال با به کارگیری ۵۳۰ نفر نیروی راهدار، ۳۶۲ دستگاه از انواع ماشین الات سبک،نیمه سنگین و سنگین در ۳۵ راهدارخانه، ۱۷ گردنه برفگیر و در ۵ هزار و ۴۴۶ کیلومتر آزادراه، راه اصلی،فرعی و روستایی، مشغول خدمت رسانی به کاربران جاده ای می باشد.

وی بیان کرد: در طی یک ماه گذشته ۴۸ هزار و ۹۸۶ کیلومتر-باند برفروبی و حدود ۱۰ هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی سطح جاده های استان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

صادقی راد افزود: با توجه به بارش سنگین برف در همدان و با تلاش عوامل راهداری هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مسدود نشد و تردد به صورت عادی و روان در جریان بود و صرفا در برخی مقاطع از محورهای کوهستانی با ایجاد محدودیت تردد با زنجیرچرخ توسط عوامل پلیس راه مواجه بودیم.

وی در پایان گفت: از همه هموطنان گرامی خواهشمندیم قبل از شروع سفر با شماره گیری سامانه های ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند، و حتما از سالم بودن  و تجهیز بودن خودرو خود به تجهیزات زمستانی  مطمئن باشند.