شناسهٔ خبر: 125940 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه قشم اعلام کرد؛

بهره‌برداری از برج مراقبت فرودگاه قشم در یک ماه آینده/تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی فرودگاه

0 مدیرکل فرود گاه قشم با اشاره به اقدامات ساختمان تکنیکال این فرودگاه، به‌روزرسانی تجهیزات ترمینال، تعمیرات روشنایی باند، بهره‌برداری از برج مراقبت و احداث سایت آنتن‌ها از تسریع انجام پروژه‌های عمرانی در فرودگاه قشم خبر داد.

ناصر رجبی مدیرکل فرود گاه قشم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های عمرانی فرودگاه قشم گفت: انجام پروژه‌های عمرانی فرودگاه قشم تسریع شده است که ازان جمله می‌توان به اقدامات ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه قشم اشاره‌ کرد که ۱۰۰% انجام شده است، همچنین ۹۰٪ برج مراقبت نیز به اتمام رسیده و ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رجبی افزود: تجهیزات نصب ILS ازجمله کابل برق و فیبر نوری کانکس‌ها خریداری شده و احداث سایت آنتن‌ها انجام شده است و بزودی نصب ILS انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه قشم تصریح کرد: نظر به این‌که در ایام پایانی سال قرار داریم به‌منظور استقبال از مهمانان نوروزی طرح توسعه فضای سبز فرودگاه‌، نورپردازی و رنگ‌آمیزی ترمینالهای فرودگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده به روز رسانی برخی از تجهیزات داخل ترمینال، تعمیرات روشنایی باند و به روز آوری تابلوهای تبلیغاتی است.

رجبی با بیان این‌که در فرودگاه قشم پس از افزایش پروازها، بیش از ۱۴۰ پرواز رفت‌وبرگشت در هفته صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این فرودگاه پروازهای خارجی به مقصد دبی و پروازهای تهران، اصفهان و مشهد برقرار است که در آینده نزدیک پرواز قشم-شیراز نیز راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در تلاشیم پرواز از سایر مراکز استان‌ها را نیز برقرار کنیم.