شناسهٔ خبر: 127250 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راهداری و حمل ونقل ای ایلام به شهروندان در سامانه سامد

سامانه سامد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباطی مردم و دولت به صورت برخط به مشکلات و مسائل شهروندان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور، صبح امروز با حضور در مرکز سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل،مشکلات و پیشنهادات شهرواندن ایلامی در حورزه راهداری و حمل ونقل جاده ای شد و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مطروحه را صادر کرد.

وی گفت: بیشترین موارد مطرح شده به این سامانه مربوط به احداث و ترمیم راهها و جاده های اصلی و فرعی و روستایی،اشتغال،کارت هوشمند سوخت،خدمات اتوبوسرانی و غیره بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام افزود: سامانه الکترونیکی(سامد) ارتباط مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد و کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدن به پاسخ در زمان کوتاه  موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

وی عنوان کرد: سامانه ارتباطی(سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی واسطه بین مردم و دولت برای بیان انتقادات،درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده است تا از مسائل و مشکلات مردم آگاه شوند و بای رفع آن تدابیری بهتری را اتخاذ کنند.

در این ارتباط ، ۲۰ تماس از سوی شهروندان برقرار و مسائل متعدد و مختلفی از سوی مخاطبان مطرح شد.