شناسهٔ خبر: 127816 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن

سر در ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تقدیم لوح سپاس از تلاش‌های سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تقدیم لوح سپاس از تلاش‌های سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح تقدیر کرد و در این لوح از اقدامات این سازمان در تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح که با کلنگ‌زنی و بهره‌برداری بیش از ۳۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور انجام شد، تشکر کرد.

بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی در قالب تفاهمنامه دوجانبه میان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته است.

سازمان ملی زمین و مسکن پیش از این هم برای تفاهم با نهادها و دستگاه‌های مختلف در جهت تامین مسکن کارکنان آنها اعلام آمادگی کرده بود.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال را در برنامه دارد و در قالب این طرح تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌ها و وزارتخانه‌های متعدد به امضا رسیده که برخی از آنها به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده است.