شناسهٔ خبر: 127850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

۸۴۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری آماده جابجایی مسافران نوروزی

مهندس طحان.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از فعالیت ۵۳۸ دستگاه سواری کرایه و ۱۹۴ دستگاه مینی بوس برای ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۱۵ دستگاه اتوبوس فعال سرویس‌دهی به مسافرین را انجام خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آمادگی بخش حمل و نقل مسافری برای استقبال از سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل مسافری و انجمن های صنفی مربوطه به منظور آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار شده و شرکت های مسافربری مکلف شدند نسبت به بروز رسانی گواهی معاینه فنی ناوگان خود اقدام و در صورت وجود هرگونه نقص، آن را برطرف کنند.

طحان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت ناوگان شرکت های حمل و نقل مسافر استان، پیش فروش بلیت خواهند داشت افزود: تاکنون درباره افزایش قیمت بلیت از سوی ستاد مرکزی سازمان متبوع تصمیم گیری نشده و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام ابتدایی نوروز و فشردگی سفر در این ایام، پیش بینی می شود سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفندماه افزایش داشته باشد بنابراین از مسافرانی که قصد سفر با ناوگان عمومی را دارند درخواست می‌شود به منظور مدیریت بهتر سفر، بلیت خود را از قبل تهیه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۱۵ دستگاه اتوبوس، ۵۳۸ دستگاه سواری کرایه و ۱۹۴ مینی بوس سرویس‌دهی به مسافرین را انجام خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: مسافران می توانند علاوه بر تماس با تلفن گویای ۱۴۱ از بستر اینترنتی این سامانه برای درج  و پیگیری هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود استفاده کنند.