شناسهٔ خبر: 132062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شواری تامین مسکن مطرح شد؛

ضرب الاجل استانداری آذربایجان غربی به بانک‌های عامل / لزوم همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی گفت: ارائه تسهیلات مسکن توسط بانک‌های عامل با جدیت دنبال می‌شود و این امر لزوم همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه شواری تامین مسکن که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: بانک‌های عامل باید روند ارائه تسهیلات بانکی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن را تسهیل کنند تا روند کار به درستی اجرایی گردد.

وی ادامه داد: در بخش تامین زمین، اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی فراهم شده و این میزان بیش از سهمیه ۱۸۰ هزار واحدی تعیین شده برای استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برخی مسائل بانکی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آذربایجان غربی به تعویق می‌اندازد.

حمزه لو گفت: ۱۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون ۳۲ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: بانک های عامل طی ۲۴ ساعت نسبت به ارائه برنامه زمانبندی پرداخت تسهیلات ساخت مسکن اقدام کنند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

یاسر رهبردین اظهار داشت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن باید اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلی در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: این روند با جدیت از طرف مسوولان استانی و کشوری مورد پیگیری قرار گرفته و باید بر اجرای آن اهتمام ویژه داشت.