شناسهٔ خبر: 132353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود):

هفتادو هفتمین میز خدمت در شرق استان سمنان برگذار شد

میز خدمت مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) از برگزاری هفتادو هفتمین میز خدمت در شرق استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: برگزاری میز ارتباط مردمی در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی این نشست هاست.

وی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مساجد فرصتی خوبی برای عزیزانی است که به خاطر مشغله‌کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت بصورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان ضمن اظهار امیدواری از رضایت مردم در برپایی میز خدمت ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواست‌های مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.

عمیدی خدمت جهادی را شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان دانست و ادامه داد: لازم است همگی به دور از تبلیغات دشمن در جهت به ثمر نشستن اهداف نظام و دولت مردمی و همچنین پیشرفت استان تلاش کنیم.