شناسهٔ خبر: 132368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

خسارت ۷۶۱ میلیارد تومانی سیلاب به ابنیه و راه‌های استان کرمانشاه

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طبق آخرین برآوردها: سیل و سیلاب‌های شدید هفته گذشته؛ ۷۶۱ میلیارد تومان به ابنیه، پل‌ها، راه‌های فرعی و اصلی استان کرمانشاه خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  فریبرز کرمی به تفکیک خسارت های وارد شده پرداخت و افزود: بارندگی های شدید هفته گذشته، ۴۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پل ها و ابنیه راه های استان خسارت زده است.

وی همچنین از خسارت به ۴ کیلومتر جاده اصلی و ۵۴ کیلومتر جاده فرعی در بارندگی های اخیر خبر داد و گفت: سیلاب های شدید همچنین ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زیرسازی و ۳۰ میلیارد تومان به تجهیزات روسازی جاده استان کرمانشاه آسیب زده است.

کرمی اضافه کرد: در جریان این حوادث؛ به ۱۹۱ ابنیه راه های فرعی و ۴ ابنیه راه های اصلی خسارت وارد شده، که بیشترین میزان خسارت مربوط به پل ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: بارندگی های شدید به ۳۰ پل استان خسارت وارد کرد که بیشترین آن در شهرستان های: قصرشیرین، صحنه، پاوه، اسلام آبادغرب و کرمانشاه گزارش شده است.

کرمی همچنین از رانش ۵۰۰ متری جاده خاکی روستای "چشمه نزار علیا" شهرستان جوانرود در بارندگی ها خبر داد و گفت: این سیلاب ها بیشترین خسارت‌ را به راه های شهرستان های: اسلام آبادغرب، پاوه و کرمانشاه وارد کرده است.