شناسهٔ خبر: 132569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید میدانی از پروژه تعریض و بهسازی محور سنگر – رشت و نهضت ملی مسکن

گیلان-بازدید از نهضت ملی مسکن ومحور رشت-سنگر به منظور بررسی از چگونگی و روند پیشرفت طرح تعریض وبهسازی محور سنگر- رشت ، وتسریع در طرح نهضت ملی مسکن شهرسنگر، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان درمعیت احمدی نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، از این پروژه ها بازدید کردند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در جریان این بازدید، با اعلام این مطلب که تکمیل محور سنگر – رشت بسیار حائز اهمیت است، گفت: طول کلی این پروژه ۵.۷ کیلومتروعرض آن ۱۲ متر می باشد که روسازی بخشهایی از آن در حال آنجام است.
رحمانی با بیان اینکه ساخت مسیرهای ارتباطی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی مناطق است تصریح کرد: باتلاش همکاران این مجموعه دربسیاری از نقاط استان، پروژه های زیادی  با هدف توسعه زیر ساختهای ارتباطی فعال است تا تردد ایمن وروان برای کاربران جاده ای فراهم آید.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به احداث پروژه مسکن ملی در این شهر گفت:نهضت ملی شهر سنگر در زمینی به مساحت ۱.۱ هکتار به تعداد ۱۲۰ واحد ودر قالب بلوکهای ۱۰ واحدی پیش بینی شده است.
در این بازدید در خصوص تسریع در اجرای عملیات وهماهنگی با دستگاههای ذیربط مثل: شهرداری ، منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی و... تصمیم گیری شد.