شناسهٔ خبر: 132835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اعلام کرد؛

ایمن سازی ۹۳ نقطه حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سلیمی معاون راهداری کرماشاه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۹۳ نقطه حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ایمن سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) علی سلیمی گفت: در سال ۱۳۹۵، ۱۰۲ نقطه پرحادثه‌ در استان کرمانشاه توسط کمیسیون ایمنی راه‌های کشور احصا شد که از سال ۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۱ از مجموع ۱۰۲ نقطه ۹۳ نقطه به صورت کامل رفع خطر شد و اصلاح هندسی آنها صورت گرفته و ۹ نقطه دیگر باقی مانده که عملیات اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که در سال ۱۴۰۲ برگزار شد ۸۸۱ نقطه حادثه‌خیز در کل کشور احصا شده که از این تعداد ۱۹ نقطه در طول راه‌های استان کرمانشاه قرار دارد.

معاون راهداری استان کرمانشاه تصریح کرد: از ۱۹ نقطه جدید رفع خطر ۶ نقطه صورت گرفته که صورت جلسه رفع آن‌ها هم با پلیس راه موجود است و طبق دستور وزیر سعی در رفع تمام نقاط تا پایان سال ۱۴۰۲ وجود دارد.

وی گفت: تقاطع سیاه خور جز ۶ نقطه حادثه خیز از ۱۹ نقطه‌ای بود که ایمنی سازی آن و نقاط دیگر اسلام آبادغرب انجام شد.

سلیمی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳ نقطه پرحادثه باقی مانده استان کرمانشاه ۲ نقطه در محورهای اسلام آبادغرب قرار دارد که در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۰۲ ایمنی سازی آن‌ها انجام شود.