شناسهٔ خبر: 133398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی استان خبر داد؛

اجرای عملیات لکه گیری وروکش آسفالت محور فرعی تنکابن- خرم آباد

مازندران سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور فرعی" تنکابن –خرم آباد "به طول ۲ونیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، مهدی اکبری اظهار داشت: مازندران به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند ، از این رو محورهای ارتباطی استان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که دراین میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی از این قضیه مستثنی نیست.

وی افزود: ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل می باشد که اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی در دست اجرا دارد.

اکبری در ادامه گفت : بخشی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حفظ و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های و ... است.

گفتنی است: از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار۶۴۲ کیلومتر آن در شهرستان تنکابن  واقع شده است.