شناسهٔ خبر: 133410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر جهادی

عطاء اله اکبری مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج ادارات کشور از مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر جهادی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، فضل الله کفیل مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج در ادارات کشور در همایش استانی جهاد تبیین از عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر جهادی تقدیر کرد.

در متن لوح این تقدیر نامه آمده است:

خدای بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر با امتحانی بزرگ، جوهره ایمانی و انسانی شما جهادگران بسیجی را به رخ دنیا کشید تا به همگان نشان دهد در شرایط دشوار، روحیه نوع دوستی و ایثار، از خود گذشتگی و جانفشانی مردم ایران همچون دوران فراموش نشدنی دفاع مقدس، نوید بخش یک پیروزی و افتخار دیگر در تاریخ این کشور خواهد بود.

به یاری ایزد توانا با تلاش و پشتکار در فراز و فرود روزگار، بر مسئولیت های دشوارتان فائق آمدید، پس برخود وظیفه می دانم از تلاش های خالصانه شما صمیمانه قدردانی نمایم.

امید است با عنایت پروردگار، زیر سایه امام عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و جهت تحقق شعار سال " مهار تورم ، رونق تولید" با روحیه جهادی موفق و موید باشید.

تقدیر از مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر جهادی