شناسهٔ خبر: 134575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره روابط عمومی های استان مطرح شد؛

کسب عنوان شایسته تقدیر توسط روابط عمومی راهداری استان همدان

علی صارمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، در بین روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان، عنوان《شایسته تقدیر》 را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، 《علی صارمی مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان》 در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی که با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در محل استانداری برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح اهدایی از سوی استاندار همدان آمده است:

روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان مردم و نهادها، از حیاتی ترین و ضروری ترین بخش سازمان ها به شمار می رود و نقش اساسی در توسعه کشورها ایفا می کند. در نظام اسلامی توجه به افکار عمومی و تعامل دو طرفه، یک اصل اخلاقی و مهم محسوب شده و این وظیفه را بنا به منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، افسران جهاد تبیین و مدیران روابط عمومی عهده دارند.

بر این اساس دولت انقلابی و مردمی سیزدهم با هدایت حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، عزمی راسخ و اراده ای محکم در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، با تکیه بر خواست مردم دارد و مدیران روابط عمومی را به عنوان پیشاهنگ، روانه میدان فضای جنگ ترکیبی نموده است. به همین منظور ضمن قدردانی از زحمات شما و تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه کسب عنوان "شایسته تقدیر" در ارزیابی عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان همدان (سال ۱۴۰۱) را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت و بهرورزی روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)  مسئلت می نمایم.