شناسهٔ خبر: 134720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

علیرضا قاری قرآن- اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی بیانیه‌ای سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.  

متن بیانیه به شرح زیر است: 

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (سوره مبارکه محمد آیه ۷) 

فتح خرمشهر نماد عینی و حقیقی اسلام خواهی و ولایتمداری و حضور در صحنه جوانانی است که از نسل امام خمینی (ره) تا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌باشند.  

فتح خرمشهر محصول مقاومت ایثار و شهادت طلبی فرزندان ملت ایران در جبهه های نبرد با مزدوران استکبار جهانی بود و نشان داد این عزم، اراده و ایمان الهی و اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی است که می‌تواند تاریخ ساز واقع شود و دشمنی تحت حمایت قدرت‌های بزرگ را با خفت و خواری از سرزمین‌های اشغال شده فراری و در ادامه اجازه نداد حتی یک وجب از خاک مقدس وطن در تسلط دشمن باقی بماند.  

روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه های نصرالهی است. در این روز، خرمشهر عزیز که با ناجوانمردی به اشغال دشمن درآمده بود، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام برفراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز درآمد.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز آن دوران،  سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مجموعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.