شناسهٔ خبر: 134793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نظارت بر طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اعلام کرد؛

تعیین و تکلیف مساکن مهر باقی مانده آذربایجان غربی

آذربایجان غربی رییس اداره نظارت بر طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای تعیین و تکلیف طرح های باقی مانده مسکن مهر در استان، ساکنان این واحدها یک ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، عارف سهرابی در جلسه ای که به منظور تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تشکیل شده، افزود: ساکنان مساکن مهری که نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام نکردند یک ماه فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی ادامه داد: در صورت عدم تکمیل آورده و  عدم مراجعه عضو مورد نظر به بانک عامل جهت اقساط وام مهر پرداخت شده، بانک عامل نسبت محاسبه تسهیلات با نرخ آزاد اقدام خواهد کرد. 

رییس اداره نظارت بر طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساکنین پروژه های مربوطه در سریعترین زمان ممکن اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.  

سهرابی بیان کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی مهر در قالب ۱۱ تعاونی در آذربایجان غربی باقی مانده که تا نیمه نخست امسال این واحدها تعیین و تکلیف خواهد شد. 

وی تاکید کرد: همچنین در جلسه با تعاونی ها ضمن احصاء مشکلات این پروژه ها، با تعیین برنامه زمانبندی در بازه زمانی مذکور، برنامه کاری لازم جهت اجرا، صورتجلسه و به مدیران عامل تعاونی‌ها ابلاغ شد.